Škola Kancelária Kreatív by miraoffice

Menu
Obchodné podmienky

Tieto Všeobecné obchodné podmienky (ďalej len „VOP“) vydáva spoločnosť Mira Office s.r.o. so sídlom Tulipánová 6, 93701 Želiezovce, IČO:36761176, zapísaná v Obchodnom registri Okresného súdu Nitra, oddiel Sro, vložka číslo 19718/N (ďalej len „Mira Office“). VOP sa vydávajú za účelom zadefinovania pojmov a úpravy obchodných vzťahov medzi spoločnosťou Mira Office a kupujúcimi. Tieto Všeobecné obchodné podmienky sa vzťahujú na právne vzťahy medzi spoločnosťou Mira Office a kupujúcim v prípade, ak sa miesto dodania tovaru nachádza na území Slovenskej republiky.

I. Registrácia a Objednávanie tovaru

1. Nákup bez registrácie – môže každá fyzická osoba ale aj právnická osoba.

Neregistrovaný zákazník môže vstúpiť do E-obchodu a prezerať jednotlivé položky, objednávanie je voľne prístupné. Bez akéhokoľvek obmedzenia a predchádzajúcej registrácie môže prechádzať jednotlivými tovarovými skupinami, vkladať požadovaný tovar do košíka a vytvoriť objednávku. Až pri spracovávaní objednávky bude vyzvaný k doplneniu svojich identifikačných údajov. 

2. Registrácia novej firmy (firmy, živnostníci, ZŠ, MŠ, Obce, Inštitúcie)

Registrácia nových zákazníkov:

Registrácia pre PO a subjekty s IČO a registrácia pre školy a škôlky

Registrácia ZŠ a MŠ

Registrácia firmy, živnostníci

Registrácia je možná ak zákazník vyplní registračný formulár. Pošleme zákazníkovi registračné údaje a podmienky spolupráce. Registračné údaje sú funkčné na druhý deň od odosielania údajov.

V sekcii „formulár - registrácia“ kupujúci si vyplní potrebné údaje ( fakturačná adresa právnickej osoby;  adresa dodania, atď.). Súčasťou registrácie je súhlas so všeobecnými obchodnými podmienkami a súhlas so spracovaním osobných údajov. 

Registrácia existujúcich zákazníkov:

Ak ste už našim zákazníkom, ale ste ešte neobjednávali cez e-shop, nemusíte sa registrovať, stačí si vypýtať z obchodného oddelenia Vaše nové prihlasovacie údaje.

Objednávanie tovaru:

Odovzdanie objednávky je možné: e-mailom, cez e-shop, pri návšteve obchodných zástupcov.

Objednávka musí VŽDY obsahovať:

  • Presné identifikačné číslo tovaru (kód tovaru/ kód z katalógov)
  • Objednaný počet kusov
  • Názov firmy, fakturačné údaje a miesto dodania.

Ak objednávka NIE je odovzdaná cez e-shop, môže sa stať, že určité položky nie sú skladom. 

Na základe pohľadávkovej politiky, ak zákazník má faktúru po splatnosti, predaj je zastavený až do zaplatenia pohľadávky.

Po odoslaní objednávky cez e-shop bude Vaša objednávka spracovaná a na Váš e-mail bude obratom doručené potvrdenie o prijatí objednávky. Na Vami uvedenú e-mailovú adresu Vám budú v prípade potreby zasielané všetky ďalšie informácie ohľadom Vašej objednávky. Predávajúci si vyhradzuje právo na zmenu predpokladaného termínu dodania tovaru.

Po vyexpedovaní vašej objednávky cez e-shop Vám bude doručená správa na Váš e-mail a SMS.

- Keď ste si zvolili platbu prevodom - pošleme Vám mailom údaje k platbe( Po-Pi: 8:00-16:00. Ak posielate objednávku cez víkend, údaje dostanete v pondelok.) . Tovar odosielame až po prijatí platby na nás účet.

Ak objednaný tovar neuhradíte do 7 dní, objednávka bude automaticky zrušená a rezervovaný tovar bude vrátený späť na sklad. Na daný tovar sa už nebude ďalej vzťahovať rezervácia.

Dodanie tovaru (keď všetky položky máme na sklade - pri každej položke je uvedené, či je na sklade alebo nie) je do 2 pracovných dní. Dodanie do Českej Republiky je do 3 pracovných dní. Pri celopaletových dodávkach tovaru si predávajúci vyhradzuje právo dodania tovaru max. do 5 pracovných dní od prijatia objednávky. 

Kupujúci je oprávnený bez uvedenia dôvodu odstúpiť od zmluvy v lehote do 14 kalendárnych dní odo dňa prevzatia tovaru spolu s formulárom na odsúpenie od zmluvy. Predávajúci je povinný prevziať nepoškodený tovar späť a vrátiť spotrebiteľovi cenu zaplatenú za tovar alebo za službu alebo vrátiť spotrebiteľovi preddavok najneskôr v lehote 14 dní odo dňa odstúpenia od zmluvy.

Doplnky objednávky:

  1. Dodávateľ vyhradzuje právo na zmenu darčeku v prípade nedostupnosti zvoleného darčeka. 

II. Cena tovaru


Cena je vždy potvrdená v spresnení objednávky e-mailom. Všetky ceny za tovar a služby a všetky poplatky v internetovom obchode sú uvádzané vrátane DPH. Všetky akcie platia do vypredania zásob, pokiaľ pri konkrétnom výrobku nie je uvedené inak. Predávajúci si vyhradzuje právo na zmenu kúpnej ceny v prípade zmeny právnych predpisov, zmene menových kurzov, pri výraznom náraste inflácie a zmene cien od výrobcov alebo dodávateľov tovaru. Kupujúci má v takomto prípade právo od zmluvy odstúpiť.

Ceny v kamenných predajniach môžu byť rozdielne od cien na internetovom obchode. V kamenných predajniach nie sú dostupné vštky položky z internetového obchodu. Po prijatí objednávky Vás informujeme mailom o presnom dátume osobného odberu. 

Ak nakupujete z Českej Republiky môžete si zvoliť faktúru v CZK, hodnotu faktúry vždy prepočítavame podľa aktuálneho kurzu. Napíšte do poznámky, že si želáte faktúru v CZK. O presnej sumy faktúry Vás budeme informovať po odosielaní tovaru.

  1. Podľa dohody je možná zberná fakturácia – v prípade viac objednávok za mesiac sa vystaví iba jedna finálna faktúra.
  2. Ak je kupujúci v omeškaní s úhradou faktúry za dodaný tovar, spoločnosť Mira Office je oprávnená od neho požadovať zaplatenie úroku z omeškania vo výške 0,05 % z dlžnej čiastky za každý deň omeškania.
  3. Ak je kupujúci v omeškaní s úhradou faktúry za dodaný tovar, spoločnosť Mira Office môže odmietnuť dodanie tovaru na faktúru so splatnosťou alebo odmietnuť vybavenie objednávky.
  4. Tovar sa považuje za majetok spoločnosti Mira Office až do prijatia plnej úhrady od kupujúceho za takýto tovar.

III. PLATBA A SPÔSOB DOPRAVY

Možnosti dopravy a spôsoby platby nájdete v sekcii Možnosti platby a doprava.

IV. REKLAMÁCIE

Záručné podmienky sú upravené reklamačným poriadkom.

V. Vrátenie tovaru a odstúpenie od zmluvy

Tovar možno bez udania dôvodu vrátiť za predpokladu, že nebol používaný alebo je ešte zabalený. Tovar môžete vrátiť do 30 dní. Treba pribaliť aj formulár "Odstúpenie od zmluvy", ktorý nájdete v prílohe pôvodnej objednávky. 

Adresa vrátenia: Mira Office s.r.o. Kpt. Nálepku 52, Želiezovce, 93701

Špeciálne upozorňujeme, že najmä príslušenstvo pre tlačiarne (tonery, cartridge a pásky) je možné vrátiť iba v pôvodnom, nerozbalenom balení, s neporušenou ochrannou páskou pri toneroch, alebo ak chyba pri objednaní vznikla preukázateľne na strane Mira Office. Pri splnení uvedených podmienok spoločnosť Mira Office tovar prevezme späť a vystaví kupujúcemu dobropis. Kupujúci nie je oprávnený podľa tohto ustanovenia vrátiť:

a) produkty zhotovené či upravené podľa jeho želania (mimokatalógové produkty),
b) produkty typu kancelárskeho nábytku, u ktorých už bola zahájená alebo dokončená montáž.

 

Záver

9. Záver

Objednávateľ zaslaním objednávky potvrdzuje, že si tieto všeobecné nákupné podmienky prečítal a v celom rozsahu s nimi súhlasí.

Predávajúci si vyhradzuje právo na zmenu týchto všeobecných nákupných podmienok. Povinnosť písomného oznámenia zmeny všeobecných nákupných podmienok je splnená umiestnením na internetovej stránke www.miraoffice.sk

Tieto nákupné podmienky sú platné od 14.2.2025 a plne nahradzujú predchádzajúce nákupné podmienky. Vyhradzujeme si právo zmeniť nákupné podmienky bez predchádzajúceho upozornenia. Objednávateľ po odoslaní objednávky, alebo registrácii môže obdržať správy o ponukách tovarov, akciách a službách predávajúceho. Objednávateľ môže zasielanie kedykoľvek odvolať.